dimecres, 8 de setembre del 2010

Retornem al blog

Després d'un cert temps d'inactivitat bloquera, pense que deuria reprendre les entrades al bloc. Des de l'última entrada que vaig publicar, he fet moltes rutes, em vaig fer soci d'un club de BTT i estic a punt d'anar-me'n a fer el Camí de Santiago.
Encara que en tot este temps i amb la quantitat de rutes que he fet, reconec que no he fet una recollida de dades per a documentar-les, per la qual cosa, serà des d'esta entrada quant reprendré la documentació de les rutes que faça.

Així que la primera ruta documentada va a ser el magnífic i mític Camí de Santiago. Al Camí de Santiago li dedicaré una entrada per a ell.
A banda el 3 d'octubre m'estrene com a cap de ruta en una de les rutes oficials que és fan al meu club. La ruta es farà per la zona de Gandia, per la serra del Buixcarró, seguint en part, la ruta dels monestirs. A dia de hui em preocupa com haja pogut quedar aquella serralada, després dels incendis forestals que es varen declarar ahir a la matinada. Pel que diuen les notícies, la cosa es seria i ha quedat afectada una àmplia superfície de mont, una verdadera llàstima.

I finalment parlar del meu club, del que soc membre des de fa poc més d'un any. El club s'anomena Turyciclo, i la seua seu es troba a València, en la ciutat fallera. És un club veterà, amb més de divuit anys de rodatge. Principalment el club és basa en les eixides de btt, encara que els seus socis, son multidisciplinars. Al club es poden fer rutes de senderisme; quedades per a carreres populars, maratons, duatlons; algunes voltes al any es fan grups per anar a practicar esports d'hivern com ara l'esquí, snowboard, esquí de fons; hi ha secció de btt més dedicada a fer rutes principalment de descensos d'un nivell tècnic superior; en altres ocasions es possible fer escalada condicionada (vies ferrades) o escalada tradicional (nomes les cordes i les assegurances per a estes). La gent del club es magnífica, simpàtica i sempre que pugen t'ajudaran. Son gent de distints nivells físics i tècnics, la qual cosa, possibilita que qualsevol puga prendre part en qualsevol de les activitats que des del club es proposen.

Be crec que després d'haver aclarit un poc que he fet este temps vaig a dedicar una entrada per a presentar el meu Camí de Santiago.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada