dimarts, 3 de març del 2009

Benifaió - Trialeres zona Sant Patrici i L'Almaguer - Benifaió

Esta es la primera ruta que he fet i ab ella estrene el meu gps. He de reconéixer que com a estrena fou bastant mala, ja que no era per a res, el que buscaba. Sabía que hi habien trialeres, i açó és, que per allí circulen les motos i per tant hi han zones bastant males. Però hi habien zones impossibles de rodar. Jo diría que és ciclable en un 60%, està composta por un bon tram d'asfalt en el seu inici fins a arribar a les urbanizacions, on comença la pista. El track resulta complicat, ja que no és distinguix quin és el sentit de la ruta, aixina que el feu la meitat en un sentit fins a arribar a una pendent plena de pedres soltes i vaig decidir baixar des d'allí, fou lo més alucinant, ya que baixí tot el que había pujat. Vaig seguir la ruta per el sentit contrari pensant que m'hauria equivocat de sentit, vaig seguir uns quilòmetres de pista asfaltada junt al canal Xúquer-Túria fins arribar al atre extrem. Vaig iniciar el camí per les trialeres que discurrien por la lloma del mont i les vertents, fins arribar a un punt per el que era impossible pedalejar, i dubte inclús, que les motos puguen circular per allí. Vaig intentar trobar-li l'atractiu a la ruta, però al final al vore que no hi haba cap recompensa al esforç, vaig decidir abandonar la ruta.

Dades:

Provincia: València.
Ruta compartida per: Danica.
Wikiloc: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=266581

Estadístiques:

Index IBP: 49
Fecha realizació: 14/02/2009
Estil: XC/Enduro
Per a esta ruta no replegar estadístiques, aixina que l'única ressenya és el valor paisajístic, que el xifraria en un 2.

Fotos:



Diversos detalls de la pista y les trialeres

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada