dimarts, 3 de març del 2009

Benvinguts al meu blog



Este és el primer article que es publica en este nou blog i dins d'ell pretenc explicar un poc de que tracta este blog. Soc aficionat al btt i en tot este temps m'he adonat que trobar rutes per a fer no és difícil, però ab escassos o nuls comentaris sobre la ruta. Per aixó se'm va ocorrer la idea de realitzar les rutes que compartixen atres aficionats como jo, i al mateix temps comentarles i documentarles, encara que només siga de manera superficial, per a que així el que desitge fer la mateixa ruta, tinga una xicoteta referència de com es la ruta i en quin estat es troben les pistes, a més d'atres información prou importanta.


Però tot açó no seria possible sense l'ajuda de la meua bicicleta, una Mondraker MR107 i el meu GPS, un Magellan Triton 500, que em duen per les pistes i senders. Ací vos deixe una imatge de la meua 'novia'.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada